Etsy SEO Çalışması

Etsy SEO Çalışması

Etsy, kullanıcıların aramış olduğu bir ürünü karşılarına çıkarmak için sürekli farklı algoritmalar türetiyor. Bunu yaparken sürekli olarak alıcı ve satıcıların istatistiklerine, alıcıların bir üründe ne kadar vakit geçirdiğine bakıyor. Etsy, SEO için olmazsa olmaz çalışmalardan biridir. Google sıralamasında Etsy konumunuzu bambaşka bir hale getirebilir. Daha iyi sıralamaya girmek için Etsy SEO çalışmalı nasıl olmalı sorusuna cevap vermek en doğrusudur. 
Etsy SEO yapmak için pek çok işlem dahil ediliyor. Başlıklarda SEO çalışması yaparken, Etsy büyük bir öneme sahiptir. Örnek vermek gerekirse başlığımız dükkan ise, etiketler, tanıtım yazıları ve görseller de buna uyumlu olmalıdır. 


Etiket Sırası Etsy SEO İçin Önemli midir?


Etsy SEO için etiket sıralamasının önemi yoktur. İstediğiniz etiketi istediğiniz sıraya ekleyebilirsiniz. Önemli olan içeriğe ve başlığa uygun bir etiket bulmanızdır. 


Başlıktaki Kelimelerin Sırası Etsy SEO İçin Önemli midir?


Etsy SEO için başlıkta kullanılan kelimelerin önemi çok büyüktür. Nasıl ki bir kullanıcı ürünü incelerken önce başlığa bakıyor, algoritma için de aynı şey geçerlidir. Örnek vermek gerekirse ‘’pırlanta kolye’’ için bir başlık türetiyorsak, ‘’Anneler günü için pırlanta kolye’’ başlığını kullanabiliriz. 


Ürün Tanıtımları Etsy SEO’ya Dahil midir?


2018 Mart ayında gelen güncellemeye göre, Google ürün tanıtımlarını da Etsy SEO’ya dahil etmeye başladı. Tanıtım yaparken uygun görsel bulamadıysanız ürüne uygun bir açıklama hazırlamalı ve bu açıklamayı Etsy SEO’ya dahil etmelisiniz. 


Kelime Tekrarı Etsy SEO’ya Zarar Verir mi?

Evet, kelime tekrarını Google kopya olarak algıladığı için, klasik SEO çalışmalarında olduğu gibi Etsy SEO çalışmalarında da kelime tekrarı gereksizdir. Siz de Etsy SEO yaparken bu kriterlere dikkat etmelisiniz. Gerektiği durumlarda uzman kişilerden yardım almalısınız. 




>